Ecolab - zadba o czystość i higienę w Twoim salonie kosmetycznym
Firma Ecolab – krótka historia
Marka Ecolab wiąże się przede wszystkim z jej założycielem M. J.
Osbornem, który zauważył braki
w kooperacji pomiędzy najwyższej jakości produktami, a usługami świadczonymi na równie wysokim poziomie. Domeną firmy jest więc tworzenie najlepszych jakościowo produktów i świadczenie usług mających na celu utrzymywanie czystości i sterylnych warunków właściwych placówkom Klientów instytucjonalnych. Na samym początku oferta ta została stworzona dla branży hotelarskiej, jednakże po kilku latach dostrzeżono konieczność rozszerzenia swojej działalności i złożono bardzo korzystne oferty szpitalom, wytwórniom jedzenia, restauracjom, szkołom, pralniom, a nawet salonom kosmetycznym i wielu innym.
Misja
w kooperacji pomiędzy najwyższej jakości produktami, a usługami świadczonymi na równie wysokim poziomie. Domeną firmy jest więc tworzenie najlepszych jakościowo produktów i świadczenie usług mających na celu utrzymywanie czystości i sterylnych warunków właściwych placówkom Klientów instytucjonalnych. Na samym początku oferta ta została stworzona dla branży hotelarskiej, jednakże po kilku latach dostrzeżono konieczność rozszerzenia swojej działalności i złożono bardzo korzystne oferty szpitalom, wytwórniom jedzenia, restauracjom, szkołom, pralniom, a nawet salonom kosmetycznym i wielu innym.
Misja
Obecnie firma Ecolab zajmuje się wdrażaniem strategii wyrażonej w zdaniu: Circle the Customer – Circle the Glob,
które ogólnie mówiąc oznacza chęć otoczenia Klientów różnych branż kompleksową ofertą
z dziedziny dbania o dostateczną higienę w miejscu pracy, by w ostateczności
okrążyć swoimi usługami cały glob.
Uzupełniające
się sektory
Oferta marki Ecolab
podzielona jest na dziesięć wzajemnie uzupełniających się dywizji, które
wspólnie tworzą kompleksową całość zapewniając produkty i usługi najwyższej
jakości.
Dywizje:
- sektor gastronomiczno –
hotelarski;
- sektor spożywczy;
- sektor pralniczy;
- sektor myjni samochodowych;
- szybkość świadczonych usług;
- wyeliminowanie szkodników;
- najwyższej jakości produkty;
- dbanie o zdrowie;
- najlepszy sprzęt;
- uzdatnianie wody i jej ochrona.
Działalność
marki
Ecolab dba o to, by zagwarantować swoim Klientom czystość oraz bezpieczeństwo w ich instytucji, bądź zakładzie. Dzięki działalności
marki Ecolab wszelkie wymogi
dotyczące higieny mają szansę być spełnione, co ma także ogromny wpływ na
postrzeganie wizerunku firm Klientów.
Produkty tej marki są używane przez firmę sprzątającą w moim miejscu pracy - dużo słyszałam na ich temat.
OdpowiedzUsuń